Czasami zdarzy się tak, że zakupiony produkt nie pasuje. Wybrałaś/eś nie ten rozmiar, nie pasuje Ci kolor, czy po prostu produkt nie wygląda na Tobie tak jak sobie wyobrażałaś?
Przeczytaj jak możesz go zwrócić lub wymienić:
1. WYMIANA
1. Żeby wymienić produkt odeślij go do naszego magazynu pod adres:
Crazy Legs / Makana Sp. z o.o., Zielniczki 5, 63-000 Środa Wielkopolska
mail: contact@crazylegs.pl, tel. 607-392-584
( UWAGA1: Jeśli nadajesz paczkę przez InPost wpisz taki adres: Crazy Legs / Makana Sp. z o.o., Zielniczki 5, 63-011 Zielniczki)
UWAGA2: Wysyłasz produkt, który chcesz wymienić na swój koszt. A my wymieniony produkt odsyłamy na nasz koszt.
UWAGA3: Produkt na wymianę musisz wysłać pod wyżej podany adres, nie akceptujemy wysyłki do paczkomatu lub punktu odbioru.
2. Do paczki zwrotnej załącz wypełniony formularz, tak, żebyśmy łatwo mogli zidentyfikować Ciebie i Twoje zamówienie. Formularz możesz pobrać tutaj. Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz wydrukować formularza, do paczki załącz kartę z nr zamówienia i Twoim imieniem nazwiska, żebyśmy w łatwy sposób mogli zidentyfikować Twoje zamówienie.
3. Produkt, który chcesz wymienić nie może mieć śladów noszenia i oderwanej metki.
4. Na odesłanie do nas produktu masz 14 dni kalendarzowych - od momentu otrzymania przesyłki.
ZWROT:
1. Żeby zwrócić produkt odeślij go do naszego magazynu pod adres:
Crazy Legs / Makana Sp. z o.o., Zielniczki 5, 63-000 Środa Wielkopolska
mail: contact@crazylegs.pl, tel. 607-392-584
( UWAGA1: Jeśli nadajesz zwrot przez InPost wpisz taki adres: Crazy Legs / Makana Sp. z o.o., Zielniczki 5, 63-011 Zielniczki)
UWAGA2: Zwrot jest na Twój koszt.
UWAGA3: Zwrot musisz wysłać pod wyżej podany adres, nie akceptujemy wysyłki do paczkomatu lub punktu odbioru.
2. Do paczki zwrotnej załącz wypełniony formularz, tak, żebyśmy łatwo mogli zidentyfikować Ciebie i Twoje zamówienie. Formularz możesz pobrać tutaj. Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz wydrukować formularza, do paczki załącz kartę z nr zamówienia i Twoim imieniem nazwiska, żebyśmy w łatwy sposób mogli zidentyfikować Twoje zamówienie.
3. Produkt, który chcesz wymienić nie może mieć śladów noszenia i oderwanej metki.
4. Na odesłanie do nas produktu masz 14 dni kalendarzowych - od momentu otrzymania przesyłki.
REKLAMACJA:
Jeśli zdarzy się tak, że produkt, który od nas otrzymasz jest wadliwy, albo podczas noszenia coś się w nim popsuje nie z Twojej winy ( np. puści szew, albo zauważysz wadę materiału) - napisz do nas na : contact@crazylegs.pl, a tytule maila podaj nam nr Twojego zamówienia i opisz jaki jest powód reklamacji. Odpiszemy i damy znać jak działamy dalej.
Produkt reklamowany należy do nas odesłać - rozpatrzymy każdy przypadek indywidualnie. Produkt reklamowany odsyłasz do nas na swój koszt. Jeśli reklamacja jest uznana, zwracamy koszty wysyłki do nas.